γυμναστηριο

Στην εποχή που ζούμε, όπου η εικόνα μας παίζει τεράστιο ρόλο τόσο στις διαπροσωπικές όσο και στις επαγγελματικές σχέσεις, θα ήταν ψέμα για τον οποιονδήποτε να πει ότι είναι απόλυτα ευχαριστημένος με το σώμα του και πως δεν θα ήθελε να το βελτιώσει με κάποιον τρόπο. Ωστόσο, η διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που φτάνουν κοντά στο στόχο τους και σε αυτούς που απλώς παραπονιούνται δεν έχει να κάνει τόσο με την καλή αυτοεικόνα τους όσο με την προθυμία των πρώτων να παλέψουν και να αναλάβουν δράση. Για τους περισσότερους, βέβαια, δεν είναι ότι βαριούνται αλλά κυρίως ότι η προσπάθεια αυτή τους φαίνεται βουνό και δεν ξέρουν από που να ξεκινήσουν. Να αγοράσουν διάδρομο γυμναστικής στο σπίτι τους ή να γραφτούν στο γυμναστήριο; Να απευθυνθούν σε διατροφολόγο ή απλώς να πάρουν λιποδιαλύτες; Πολλά τα ερωτήματα, αλλά με αυτά τα fitness tips θα μπορέσετε σιγά σιγά να ξετυλίξετε το κουβάρι και να πλησιάσετε με σταθερότητα στην επιτυχία.

 

Ξεκινήστε με κάτι που σας αρέσει

Για να βάλετε τη γυμναστική στο καθημερινό σας πρόγραμμα, πρέπει να βρείτε κίνητρο και για να βρείτε κίνητρο, πρέπει να κάνετε κάτι που σας αρέσει. Είστε φανατικός των σειρών στην τηλεόραση και μπορείτε να κάτσετε με τις ώρες μπροστά στον καναπέ; Ένας διάδρομος γυμναστικής ή ένα ποδήλατο θα σας βοηθήσει όσο βλέπετε την αγαπημένη σας σειρά γυμναστείτε παράλληλα. Σας αρέσει κάποιο άθλημα; Γραφτείτε σε αυτό και δείτε το fitness σαν παιχνίδι. Τρελαίνεστε με τη μουσική; Πηγαίνετε σε ένα πάρκο και ακούστε την αγαπημένη σας μουσική όσο κάνετε τζόκιν. Ύστερα από λίγες μέρες θα ανυπομονείτε να κάνετε γυμναστική, γιατί θα την έχετε συνδεδεμένη στο μυαλό σας με κάτι ευχάριστο.

γυμναστικη

Προτιμήστε το γυμναστήριο αντί για το σπίτι

Αν δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος να γυμνάζεστε σπίτι, γραφτείτε καλύτερα σε κάποιο γυμναστήριο. Σε αυτό αφενός θα έχετε μεγαλύτερη ποικιλία σε βάρη, διαδρόμους γυμναστικής, ελλειπτικά μηχανήματα, ποδήλατα και άλλα αεροβικά μηχανήματα, τα οποία μέχρι να τα ανακαλύψετε θα έχετε ήδη εθιστεί. Επιπλέον, θα βλέπετε την όλη φάση σαν μία έξοδο, θα συναντάτε νέους ανθρώπους και θα ετοιμάζεστε για αυτή. Αν κάποιος φίλος σας μένει κοντά σας, μπορείτε να κανονίσετε να πηγαίνετε μαζί, για να δίνετε κίνητρο ο ένας στον άλλον. Φροντίστε, όμως, το γυμναστήριό σας να είναι κοντά στο σπίτι σας, διότι διαφορετικά, αν πρέπει να οδηγήσετε και να ψάχνετε μετά να παρκάρετε ή να περπατήσετε πολύ, δεν θα το κάνετε ποτέ.

γυμναστηριο

Καθορίστε τους στόχους σας

Πριν ξεκινήσετε, πρέπει να είστε ξεκάθαροι για το τι ακριβώς ζητάτε. Θέλετε να χάσετε κιλά και να πετύχετε γράμμωση; Τότε, πρέπει να προσανατολιστείτε σε αερόβια άσκηση, να μειώσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε και σε συνεννόηση με το διατροφολόγο να πάρετε και κάποιους λιποδιαλύτες, αν το λίπος επιμένει σε ορισμένα σημεία. Αν, όμως, θέλετε να αποκτήσετε γερό μυϊκό σύστημα, να πάρετε όγκο και να «φουσκώσετε», τότε πρέπει να επικεντρωθείτε σε περισσότερο αναερόβια άσκηση, να σηκώνετε πολλά κιλά, η διατροφή σας να βασίζεται στην πρόσληψη πρωτεΐνης και ενδεχομένως να πάρετε και κάποια συμπληρώματα, όπως κρεατίνη ή αμινοξέα.