Αποδίδει η Διαφήμιση pay per click για τις Μικρές Επιχειρήσεις;

Είναι αποδοτική η διαφήμιση pay per click για τις μικρές επιχειρήσεις; Η απάντηση είναι όχι αν διαθέτετε μικρή επιχείρηση με τοπική πελατεία. Ας δούμε όμως τους λόγους.

Η διαφήμιση pay per click είναι μία μορφή διαφήμισης κατά την οποία εσείς, οι διαφημιζόμενοι, καταβάλλετε στο Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης μία καθορισμένη αμοιβή κάθε φορά που κάποιος κλικάρει πάνω στη διαφήμισή σας και έπειτα επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.

Για να το θέσουμε απλά, η διαφήμιση pay per click είναι περισσότερο επωφελής για εκείνες τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν γενικές λέξεις-κλειδιά και η αγορά για την ιστοσελίδα είναι διεθνής, εθνική ή περιφερειακή. Αυτές οι εταιρείες διαφημίζονται σε μία γεωγραφικά διασκορπισμένη πελατειακή βάση και η διαφήμιση pay per click αποτελεί ένα τρόπο διασφάλισης ότι το κοινό θα βρει την ιστοσελίδα τους. Συχνά, η διαφήμιση pay per click χρησιμοποιείται αντί άλλων προσπαθειών βελτιστοποίησης για μηχανές αναζήτησης (SEO) ή ως ένας τρόπος απόκτησης άμεσης κίνησης, ενώ οι προσπάθειες για SEO με μακροπρόθεσμο ορίζοντα λαμβάνουν χώρα.

Αυτές οι εταιρείες δεν αναζητούν πελάτες από ολόκληρη την χώρα. Το μόνο που θέλουν για την ιστοσελίδα τους είναι να βρίσκεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης κάθε φορά που κάποιος τους ψάχνει στο Google. Η διαφήμιση pay per click μπορεί πολύ γρήγορα να εξελιχθεί σε μία ακριβή μορφή διαφήμισης, η οποία ενδεχομένως να μην έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα, αν δεν δοθεί ιδιαίτερη προσοχή.

Αν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε την διαφήμιση pay per click για τη μικρή σας επιχείρηση, τότε μην διστάσετε να το κάνετε εφόσον το έχετε αποφασίσει. Καθορίστε ένα χαμηλό ημερήσιο και μηνιαίο όριο για τη διαφημιστική σας προβολή και ελέγξτε τα αποτελέσματα. Ωστόσο, η κίνηση που θα αποφέρει στην ιστοσελίδα σας η διαφήμιση pay per click μπορεί να μην είναι η επιθυμητή.